אנשי קשר 


יו"ר העמותה: איריס אריאלי וולוצקי
גזבר העמותה: אביבה כתב
מזכיר העמותה: אביבה כתב 
חברי העמותה: כוכבה הילל, משה חבני, מאיר שטרית,


העמותה עוסקת בגיוס משאבים לטובת סיוע לקהילה כהשלמה לתקציבי משרד העבודה והרווחה .

המטרה לתת מענה הולם לאוכלוסיות נזקקות : לפרט, למשפחה ולקהילה

פרויקטים של העמותה 

  • סיוע בחבילות מזון בחגים.
  • סיוע ברכישת ספרי וציוד לימודי
  • סיוע במזון וטיטולים לתינוקות
  • סיוע בצרכים מיוחדים של הפרט
  • פרוייקטים חד פעמיים

 

ה"אני מאמין" של העמותה

"נדרש הכפר כולו…"

פתגם אפריקאי עתיק: " נדרש הכפר כולו"… מהווה בסיס ומבטא את נחיצותם של חברי כל הקהילה להיות שותפים בשיח חברתי.
עמותת תושבים למען תושבים בחבל מודיעין הוקמה ופועלת ברחבי ישובי המועצה משנת 2003.
לעמותה ניהול תקין ואישור, לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה, התרומות שמתקבלות פטורות ממס.

חברי העמותה וידידים התגייסנו בעזרתם של מעגלי תורמים ואנשים טובים לפתח את נושא גיוס המשאבים, המודעות והפעילות בסוגיה החברתית למען עזרה הדדית.
מרבית מהפונים לעזרת העמותה מוכרים במחלקת הרווחה, אולם ישנם גם מקרים אחרים שהפניה חד פעמית , או שהבקשה איננה עומדת בקריטריונים של רשויות הרווחה וזה המקום שהעמותה משתלבת לסייע . הפניות כולן מובאות לפני חברי הנהלת העמותה,לאחר מיפוי שנעשה ע"י אגף חברה וקהילה שמלווה ותומך בעמותה מתחילת הדרך.
המקרה מופנה ע"י עובדת סוציאלית ונערך דיון יסודי, מקצועי ודיסקרטי לגופו של כל עניין ועניין.


נבצר מאתנו לפרט לגבי הצרכים כולם, רק נציין תוך כדי שמירת כבודם של אלו, שמדובר בצורכי קיום, בטחון וכן בצרכים של כבוד והגשמה עצמית. 
העמותה שמה לה למטרה לדאוג למשפחות שיקבלו חבילות מזון בחגים ולעיתים גם במשך ימות השנה. משפחות נעזרות בנו באספקת מוצרי תינוקות: חיתולים, מזון וביגוד.
בתחילתה של כל שנת לימודים אנו מציידים את הילדים בערכות לימוד , ילקוטים ומכשירי כתיבה. לקראת שנת הלימודים תש"ע עזרה העמותה ל 500 ילדים לקראת חזרתם לבית הספר.
ישנם עוד הרבה נושאים שאנו בתמונה כמו טיפולי שיניים מיוחדים, מענה לילדים עם צרכים מיוחדים , תרופות שאינן בסל הבריאות וכ"ו.


למרות "עייפות החומר" בנושא תרומות, חשוב לנו לשים על סדר היום הציבורי את טיפוח ערך הנתינה כיסוד חשוב בחיינו. יש להמשיך ולעלות את הנושא בכל שיח קהילתי כדי שנתפתח לחברה איכותית שדואגת לחלש ולוקחת אחריות חברתית כוללת.
ישנה הסכמה שעלינו כעמותה חלה האחריות להשמיע ולהציף את הצרכים ובתהליך שכזה רק אז יבוא שלב המימוש של העזרה לזולת ולכולנו איכות חיים טובה יותר.


24 ישובים במועצה שלנו וחבריה אינם רק נקודת ציון על המפה או רשימת אנשים בארגון, אלא מרקם רב של תרבויות ערכים וקשרים בן אישים, שיש בהם אימון, הבנה, סובלנות, תמיכה הדדית והרבה אהבת אדם.
חשוב לנו כחברי העמותה לשתף במטרה ובאתגר האמיתי, שנצליח למצוא איזון בין צרכי החלש והפרט לבין הרצון של חברי הקהילה להרגיש אחריות ומחויבות לעזור תוך כדי התמודדות עם שמירת כבוד האדם, בדרך זו לבטח נהפוך מקהל לקהילה חזקה, תומכת ואיכותית.
כולנו ביחד מסוגלים להצליח במשימה, כי לכל אחד מאיתנו יש תרומה סגולית חשובה להשגת היעד .
לכן לכך נדרש כל הכפר כולו….

לפרטים נוספים ניתן לפנות לאביבה כתב 0545773545 ו/או איריס אריאלי וולוצקי - 054-4748282
מוקד פניות הציבור 3106*, רח' מודיעים 10, שהם
טל. 03-9722888