מחלקת איכות השירות
מחלקת איכות השירות
מחלקת איכות השירות אחראית על שיפור ומתן השירות לתושבי/ות מועצה אזורית חבל מודיעין.
בשיתוף האגפים והמחלקות במועצה, מחלקת איכות השירות מקדמת יצירת ערוצים מגוונים ואיכותיים לתושבים במתן השירותים.
כמו כן, המחלקה פועלת להטמיע את אסטרטגיה ותפיסת השירות המבוססת על ערכיה של המועצה האזורית חבל מודיעין במקצועיות, קהילתיות, נוחות ומסירות.
מחלקת איכות השירות מובילה טרנספורמציה דיגיטלית וחווית לקוח-תושב בערוצים הדיגיטליים, הטלפונים, המקוונים והפרונטליים, תוך טיוב תהליכי עבודה המבוססים נתונים וזמני טיפול בכל אגפים ומחלקות המועצה.
ירדן רוזנר
מנהלת מחלקת איכות השירות
03-9722811