לשכת מנכ"ל המועצה

ראשי >אגפים ומחלקות>לשכת מנכ"ל המועצה
יוסי אלימלך
מנכ"ל המועצה
yosie@modiin-region.muni.il
קבלת קהל:  15:30-08:30
מזכירות האגף: פנינה מפעי
טלפון: 03-9722805   פקס: 03-9722815  דוא"ל: pnina@modiin-region.muni.il
 
תחומי האחריות:
  • מעקב אחר ביצוע החלטות ראש הרשות ומליאת המועצה.
  • ליווי מנהלי מחלקות בהכנת תוכניות עבודה רב שנתיות ושנתיות, בהתאם לתוכניות הפעולה של ראש הרשות והמועצה.
  • בניית ספר נכסים של הרשות – ובניית מאגר נתוני נכסים מעודכן וממוחשב.
  • כינוס ישיבות המליאה וההנהלה והכנת הנושאים לדיון.
  • אחריות על מנגנון המועצה וניהול כוח אדם – קביעת תנאי שכר , מיפוי
  • צרכי הדרכה ושיפור ביצועים – פיתוח והכשרת כלל העובדים ע"י מערך
  • השתלמויות וההדרכה.
  • ניהול התחום המשפטי: תביעות, הסכמים ריכוז כל הנושאים הדורשים ייעוץ משפטי.
  • אחריות על מינהל תקין: אחראית על גיבוש נהלים ודפוסי עבודה בתחומי האתיקה והמינהל התקין.
  • אחריות על קביעת נהלים חדשים, רענון נהלים קיימים התנהלות המועצה בנוהל ומנהל תקינים.
  • חוקי עזר למועצה: טיפול בחוקי עזר חדשים, רענון חוקי עזר קיימים.
  • ארגון תכנון וביצוע של כל תהליכי הרכש והלוגיסטיקה במועצה.
  • טיפול בבעיות ופניות שאין להן כתובת ברורה בקרב המועצה.
  • אחריות על חוק חופש המידע.
  • אחריות על נהלי הרכש ועל התנהלות הרכש במועצה.
  • אחריות על תחום המחשוב ואתר האינטרנט של המועצה.
  • אחריות על המכרזים ברשות, על תהליכי המכרז. קיום תהליכים עפ"י הנחיות משרד הפנים בליווי היועץ המשפטי.
  • ארגון הבחירות המוניציפאליות ברשות.